فایل ورد اثر روانشناسي رنگ در طراحي بسته بندي مواد غذايي

لینک دانلود

 فایل ورد اثر روانشناسي رنگ در طراحي بسته بندي مواد غذايي دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد اثر روانشناسي رنگ در طراحي بسته بندي مواد غذايي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد اثر روانشناسي رنگ در طراحي بسته بندي مواد غذايي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد اثر روانشناسي رنگ در طراحي بسته بندي مواد غذايي :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنگره بين المللي و بيست و چهارمين کنگره ملي علوم و صنايع غذايي ايران

تعداد صفحات :6

چکیده مقاله:

طراحی پوشش مواد غذایی یک روند ضروری در فرآیند بسته بندی مواد غذایی است و به طور مستقیم بر حجم فروش محصول اثر می گذارد. رنگ عملکرد خاصی دارد که نمی توان آن را با هیج کلام یا زبان دیگر جایگزین کرد. در این مقاله، رنگ به عنوان رسا ترین زبانبصری در طراحی پوشش ماده غذایی، قادر به برآوردن احساسات روانی مختلف افراد مثل، گرمی وخنکی، نرمی یا سختی و طعم می باشد.هدف از این مقاله درک اثرات روانشناختی رنگ و چگونگی استفاده از آن در طراحی پوشش کالا به منظور جلب توجه مصرف کننده به محصول می باشد

توضیحات بیشتر